Oldalak

2010. május 30., vasárnap

Quo vadis,siculi?

Reggel, fél nyolckor, csengett a szomszédban az óra...Nyolcig az ágyban álmodoztam róla..
Beköszönt hozzám a sivatagi reggel. Nem főztem kávét, kócosabb sem lettem.
Délben Sistauk volt csak az ebédem, 20 dirhámért eltelt.Mert még nem tudtam, hogy eljöttem...
A délután végül egész gyorsan eltelt, sok volt a munkám tettem amit kellett...
Mi a különbség az Oracle AIM és OUM között? Hát 2 betű!
Ma estmént vásároltam. Egy üveg ausztráliai, 1 francia, egy spanyol, egy német és két francia.
Borok. A szesztilalom miatt nem ismerik fel a borok értékét...6 éves Chardonay 35 dirhám kb 10 dolcsi...
Amit szem száj kíván.
Nagy kő zuhan...főleg esténként. S mit ér Eduárd, Welsz nélkül? Mit ér Dubai, egy szempáron keresztül tekintve, két hét után?
Magy kő zuhan...átrepült  a szívemen...ez volt az életem...
És zene nélkül mit érek én? Milyen jó léenne egy Renegades picca...vagy egy sör a Tilosba...vagy egy csütörtöki rockest az AMIban...
Mit ér Zeusz Hera nélkül vagy  Lolek Bolek nélkül?
Itt jó magyarnak lenni, mert senki sem tudja hogy az vagyok. Annyit tudnak hogy nem vagyok pakisztáni vagy kínai. Ami már haladást jelent.
Volt valamikor, egy régi világ....
Akkor élt apám, dédapám és nagyapám...tették a dolgukat és nem jöttek Dubaiba...
Volt valahol egy hely, hol jó volt MAGYARNAK LENNI.
Álmaimban álmodtam, be jó lenne szeretni...
Hiányzik az az ország, hol a szavakat kimondhatják, legyen végre sok ember, ki tudja mi a mennyország...
Ez a hely. Csíkország.
É jó lesz újból székelynek lenni.
Tegnapelőtt. Középkelet közepén, egy parkolóban megtorpantam.Magyar szót hallottam. Megfordultam és visszakérdeztem 'Ti mit kerestek itt, a világ végén?' Az úriember ösztönszerűen, szó nélkül a kezét nyújtotta felém. 30 Éves életem egyik legnevezetesebb kézfogása.
Jó volt magyarnak lenni, még ha csak 30 másodpercig is.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az első éjszaka nélküled már nappal volt. :)
Nem akartam megérezni, hogy nem vagy itt.

Ha kimondanám … jó és rossz...talán félek.

Repül a nehéz kő, ki tudja hol áll meg, kit hogyan talál meg … ?
Volt egy csók, egy tánc, egy érintés, egy élet.

Kell itt lennt egy ország, ahol élünk az tán csak a menj!ország.
Mit ér a siker, a pénz és hogy jól élek ha nem kapok tőled forró-fagyos hajnalon ágyba reggelit?

http://www.youtube.com/watch?v=YaMUlL_Uxgk

F4.