Oldalak

2011. március 4., péntek

tavaszi szél havat hoz...

Mondd meg ki vagyok....
A csend beszél...
S földet ért. A kő.
Régi és új de sötét szárnyak suhogását hallom.körülöttem.

Minek annyit repkedni, minek álmodni ha ébren is jó?
Dedálosz és Ikarusz is repülni akartak...a Nap felé.
A kő is repül, viszont a pályája néha érint másokat is.. és akkor, a repülő kavics letér az eredeti pályáról.

Szeretni valakit valamiért, vagy mindenkit semmiért, semmiért egészen vagy valakit semmiért. Vagy senkit sem szeretni, valamiért.

Titokban sírhatsz, egy kicsit még...de kell hogy várj, várj is meg...
Átvirrasztott éjszakák, száz el nem mondott szó... Add vissza nekem, Ő kell, még látni akarom.Még nem búcsúztam el.. Mindent megpróbáltam már, hogy elfelejtselek, olyan forró a vágy,, hogyan éljek nélküled.



Nincsenek megjegyzések: