Oldalak

2013. március 18., hétfő

RIP Cipő

Meghalt Haydn, Mozart és Beethoven. Cipő is eltávozott közülünk...Polgári nevén Bódi László, Ungvári születésű magyar zenész, a Republic frontembere.
Egy generáció zenéjét hozta. Az én generációmét!
Első  bulim zenei emléke- az akkori szuper divatos Modern Talking és  Ace of Base kíséretében- a Republic volt.
Az első szám amit megtanultam a 16 tonna fekete szén volt...
 16 tonna

a "Nagy kő zuhan" volt az egyik kapcsolatom mottója...és nagyot zuhant a végén...

Nagy kő zuhan
 
Erdő közepében járok, egyszer majd rád találok, csillagom vezess, én utánad megyek...
Fehér ingem tiszta legyen, olyan mint a hó...Átok engem el ne érjen, ne bánthasson a szó...

Erdő közepében

A Temetés március 22-én lesz, a szomszéd faluban, Kistarcsán.
Isten nyugtasson, Cipő !

Nincsenek megjegyzések: