Oldalak

2010. július 15., csütörtök

Mea Terra Siculorum

Egy régi világ...benne élt apám, dédapám és nagyapám.
És jött valamikor egy másik világ..Lett egy nagy utazás, lesz mit elmesélni...volt valahol egz hely, hol nem volt hogy magyarnak lenni.
Álmaimban álmodtam, jó lenne haza menni...legyen olyan hely , hol jó magyarnak lenni.

Dubai, Középkelet gyöngye.
A csillagok messze, a föld szívébe látnak.Ki hosszú úton vándoroltak, itt hazát nem találtak...Ha elvették mi tiéd volt, vissza kell azt venni....Isten megérintett, jó lesz hazamenni

1 megjegyzés:

Ági írta...

Elmondanám Neked, hogy Magyarországon sem jó magyarnak lenni. Ami a szlogened, "mindenki hazudik." Érdeklődéssel várjuk, mi fog kisülni a kétharmados többséggel rendelkező jelenlegi politikai erő ténykedéséből. Én a magam részéről már nem hiszek senkinek. Nem voltam szavazni, mert a levitézlett szoci falkára soha az életben nem szavaznék, és most kivárom, hogy az újak mit domborítanak. Az oktatás az én szívügyem, (39 éve tanár vagyok) szét van zúzva. Az egészségügy,ahol a lányom 10 évig dolgozott olyan körülmények között működik, hogy most otthagyta, mert fizikailag és lelkileg beleroppant.
30 évesen, diplomával most munkanélküli.
A helyzet kilátástalan.
Minden jót kívánok számodra, légy szerencsés! Ági