Oldalak

2010. augusztus 23., hétfő

Csillagok, csillagok...

Nagy esők jöttek és elindultam...Nyár éjszakán
Csillagok csilalgok...mondjatok el nekem...merre jár, hol lehet most a kedvesem...
Dubaiban nincsenek csilalgok.
Egyszer Ő is hazatalál...egyszer én is hazatalálok
Még egy ok hazamenni...
Jó ez a vizipipa...isteni a kilátás...sok felhőkarcoló.
de miért nincsenek csillagok?
Szent István napját  Dubaiban románokkal töltöttem. Meghívtam őket egy disznóhúsos sörözés borozásra.
Nem tudták mit ünnepelünk...Azt hitték szülinapom van.
Nem baj, Otthon a Hargitán tudták mit ünneplünk...
Bach. Brandenburgica Nr 2 F major

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tel volt, ho esett es jottek az unnepek; azon gondolkodtam mit is adhatnek neked…, de te ott voltal ahol meg a madar sem jar. Szomoru szivem annyira fajt…

Szel hozott es szel vitt el napsutotte tajakra.

Ahol a fak az egig ernek jo ott lenni telen, nyaron.


Vannak videkek, gyonyoru helyek, ahol a tombhazak az egig ernek, ahol az edes hirtelen keseruve valtozik egy szo vagy szaz miatt,
vannak videkek, gyonyoru helyek, hol a keseru szamban edesse izesul…vannak videkek legbelul.


Ez volt egy elet...szep volt es nehez.

ugylehet En