Oldalak

2010. augusztus 2., hétfő

PMP forever

Valamikor a 70 es években, egy amerikai alapítvány kitalálta hogy minden projektvezetőnek oklevele kell legyen. Ez mind szép és jó, viszont idehaza , a vén európában is rákaptak ezekre az okleveles macerákra. Fölöttébb gyanus...Szerintem egy globális transzkontinentális  összeesküvés áldozatai vagyunk!
Először 4000 óra projektvezetési tapasztalatot kellett visszamutatnom. Ez volt a könnyebbik része. Azután egy 600 eurós kötelező tanfolyamot végeztettek el velem, saját zsebre, természetesen.Azután tagságdíjat fizettettek, kb 120 eurót. Végre eljőtt a nagy pillanat, beiratkozhattam a vizsgára. Ennek érdekében 400 eurót pengettem le, esmént saját zsebre.Nade, rájött a kedves amcsi alapitvány hogy keletüEurópai vagyok és , miután kifizettem a bérdijat 'Audit' eljárást inditott becses személyem referencijáival kapcsolatosan. Ez annyit jelentett, hogy az összes eddigi munkáltatómtől referencia papirokat kellett szereznem (papir, nem elektrónikus doc vagy pdf).
Érdekes élmény volt felkeresni a kedves volt munkáltatót, akit utoljára 'betört orral' láttam...
Megvolt ez is, eljőtt a vizsga pillanata.
Közbejött Dubai...Vizsga elhalasztva.
Nem baj. Vettem egy 40 eurós vizsgaszimulációs szoftvert és gyakoroltam keményen, 2 vízipipa szesszió között.
1 óra és 11 perc mulva vizsgám lesz.
Dubai.
Remélem nem arabul, az olvasás megy még valahogy de írni még nem irok valami fényesen.
Vajon hogy mondjáék arabul a tárkonyos pityókalevesnek? Vagy a grizgaluskalevesnek oroásnagy galuskákkal. vagy a töltöttkáposztának.
haza kéne menni és egy jót enni..
59 perc múlva vizsgi-bizsgi.

Utóirat:
Úgy látszik máma nem ettem elég puliszkát. majd legközelebb sikerülni fog.

Nincsenek megjegyzések: