Oldalak

2011. április 1., péntek

Pesti Naplóm

Kedves Blogom!

Nyilvánvaló és értelemszerű, hogy annak érdekében hogy mindenféle képen a megfelelő döntéseket meghozhassuk, egy halmaz előfeltételnek kell megvalósulnia a döntés meghozatala előtt.
Hozzávalók: Egy zsák só, egy koszorú vereshagyma, egy veder kendermag, egy kökénybokor, egy I7 -es Intel processzor, egy T55-ös orosz tank és egy csirke.

Éppen Pesten tartózkodom, valamilyen fura kiképzésen veszek részt. Valami JDeveloper és SOA composite van a dologban..
Nem voltam 3 éve itt. Felkerestem a régi barátokat és barátnőket, elbeszélgettünk régmúlt megboldogult fiatalságunkról. Vízipipáztunk, söröztünk, ettünk és pletykáltunk. Ajánlom a Ráday utcai Shiráz perzsa éttermet.
4 Napos a küldetésem. Hoztam egy fekete öltönyt is magammal. Annó, Rita megtanított hogy a tiszteletet meg kell adni, amikor ilyen helyre megyünk. Első nap, fehér mandzsettagombos ing, fekete mandzsettagombokkal, fekete öltönyben, piros-fekete nyakkendővel beállítottam a kiképzésre. A többi 15 résztvevő vagy farmernadrágos pólóban vagy legjobb esetben nadrág - ing kombinációban jelent meg.
Két belgiumi holland, két török, 4 román, 5 magyar, 1 székely résztvevő, plusz  1 francia , egy brit és egy orosz kiképző. A kiképző megszólított már az első napon hogy a 'Casual wear'  öltözet ajánlott, és nincs szükség nyakkendőre. Könnyű volt neki ezt mondani , mivel nem volt nyakkendője. És másnak sem. A legtrehányabban a francia trainer volt öltözve, és még ő állt az erdő felől.

Másnap öltönyben, viszont Nyakkendő nélkül jöttem. harmadnap farmerben és ingben jöttem.
Ma piros pólóban, sportcipőben és diszkós farmerben mentem. Később is értem be mint a többiek, meg is néztek jól. A fekete mandzsettagombos nyakkendős öltöny 3 nap alatt farmernadrággá és pólóvá alakult át, a fekete Pierre Lotti lakkcipőből meg Mistral sportcipő lett.
Biza.
Manapság, bizonyos multis cégeknél  már nem számít a ruha, a nyakkendő. az öltöny.És ezt most tudtam meg, miután 15  különböző mandzsettagombot  és hozzávaló inget vásároltam.

Ma franciául  kell bemutassak egy terméket. Érdekes lesz.




Nincsenek megjegyzések: