Oldalak

2010. szeptember 3., péntek

Ingek és egerek avagy 'men and mice'

Ma volt az első ténylegesen szabad napom , jó hosszú ideje már.
Lehetett lustálkodni, hosszasan reggelezni (megettem vagy 5 virslit mustárral), kávézni, híreket nézni.
Minden hokuszpókságot ellehet művelni, amit munkanapokon kihagyunk
A  kinti időjárás és mintha csak a kedvünkbe akarna járni, kellemes napsütés,  időnként egy egy szellőcske fújdogált.

Elővadásztam a bőröndömet, amelyikkel Dubaiból jöttem. Egy hétig esmént  bőröndökben laktam, logisztikai és emberi okokból kifolyólag.


Mit csinál a székely ember kínjába Dubaiban? Elmegy vízipipázni, napozni .s fagyizni.
Viszont amikor beüt a Ramadán ls nappal nem szabad semmit enni  vagy inni, ilyenkor, a jámbor székely bácsi elmegy vásárolni.
Dubai tele van Mall-okkal (plázákkal). Azt mondják hogy a világ legnagyobb plázája itt van, a 'Mall of Dubai'.
Én viszont a 'Mall of the Emirates' közelében laktam és inkább itt vásároltam.
Egy szó mint száz, hiúságom erőt vett rajtam és ami egyszer leszállított árban minőségi cucc kapható volt, az nagyjából a bőröndömben landolt. Kiéltem a pláza-sznobizmusomat. Mindig kíváncsi voltam milyen az az érzés, amikor egy Márkaboltot tele csomagokkal hagyod el, az az érzésed hogy mindenki téged figyel és hogy mindenki irigy. Közben arról szól az egész, hogy a Pierre Cardin nyakkendő normálisan 50-100 dollár, leszállításkor pedig 15...
Ezt nem tudja a nép, az istenadta nép...
Mindig furcsán tekintettem azokra az emberekre,akik képesek voltak 300 dollárt egy Louis Vuitton 
 szíjért kiadni.Most tudom a titkot...Dubaiban vásároltak, Ramadánkor, 75% kedvezménnyel.
Milyen könnyű sznobizálni és felvágni, amikor okosan megközelíted meg ...
Szóval, elővadásztam a bőröndömet és előszedtem az új ingeimet.Persze hogy össze vannak gyűrődve...és 30 évesen még nem tanultam meg vasalni...Ha vaegyszer megnősülök, az azért lesz, hogy legyen aki vasaljon :)
Az IKEAS szekrényem tömve volt a régi ingeimmel. Rájöttem hogy a műszálas ingben izzadok és az ing kelletlen illatokat áraszt magából. Természetesen az ing a hibás és nem az én mirigyeim
Tehát, by by 10 ingecske. Vagy 3at közülük nem vettem fel egyszer sem...Valaki izzadjon egészséggel bennük.
Egy adott ponton több mint 50 ingem volt. De fele olcsó műszálas ing  volt. Most marad vagy 30. de csak vagy 5 műszálas, ők a kedvenceim és nem adom neki senkinek!
Jó érzés kidobni-elajándékozni a régi cuccokat, helyet csinálni az újnak.Felszabadít és erőt ad.
Persze, lehet jövőhéten keresni fogom a fekete műszálas ingemet amit elajándékoztam...nem fogom találni és lehet szomorú leszek.
Viszont ugyanakkor, lehet hogy Jövőhetén elmegyek a MOE plázába és veszek egy új fekete pamut inget.

Nincsenek megjegyzések: