Oldalak

2010. szeptember 2., csütörtök

Válasz Timeának

Kedves Timea
Sajnálatos módon, egy rendszerhibából kifolyólag valahogy "elszalasztottam"  5 megjegyzést, egyik ezek közül a tiéd.


Blogger Tímea írta...
soha nem hallottam még a "nyuszi" almáról.... mi a hivatalos, kertészeti (esetleg latin) neve?
2010. március 27. 21:03
Tehát, a nyuszialmát Csipike találta fel! Ezt természetesen mindenki tudja, bizti te is tudtad már csak elfelejtetted.
A nyuszialma nyusziorrú!
Az oriásnagy bükkfában lakott Csipike, és titokzatos dolgokat művelt egész-nap. Ezt azért tette, természetesen, hogy multikulturális műveletlenségét álcázza.
A kedvenc almája a Starkrimson vagy Red Delicios vagy Star King volt, természetesen M9 vagy M26-os alanyokon termesztette őket, az oriásnagy bükkfa tövében.
Nekem is lesznek almafáim. Először 13-at ültetek, azután vagy 10 hektárra 20.000 csemetét.
Az első lépést megtettem...vettem és kiolvastam vagy 10 könyvet gyümölcstermesztésről.
tehát, kedves Timea, ha egyszer Erdélyben jársz, meghívlak egy 'nyuszialma' salátára.

Nincsenek megjegyzések: