Oldalak

2010. szeptember 13., hétfő

Lakodalom vala odahaza, de még méen fájintos!!!

Hát, Kedves Dark (Becsületes neveden Zsombi) eltávoztál a legények soraiból, Isten veled!
Ugyanakkor, Isten hozott a családfők sorában!

Egy lakodalom hozzávalói:
  • Vén rockerek bandája
  • egy székelyföldi kisvároska 
  • bor
  • sör
  • zenészek
  • Zsombi
  • Melike
  • víg kedély
  • Csipike

6-7 éves barátságunk értelmében, baráti kötelességének eleget téve  meg is hívott valamikor augusztusban a lagziba. Sajnos arab-földön bujdostam éppen és egy meg nem érdemelt  nemleges
válasszal illettem.

A Reiki úgy hozta hogy szeptember elején hazahányódtam a Csíki Havasokba, újra láthattam a hegyeimet..
Gondoltam összetrombitálom a régi havereket egy  közös szeszfogyasztásra. Fel is hívtam a kicsimongol havert -becsületesebb nevén Sahib (a brit gyarmatosítókat szólították így Indáiban), feltett szándékommal hogy bachikus élvezetekre csábítsam egy Backstage nevezetű kulturális művelődési központban, a Petőfi utcában. Sájb melegen káromkodva üdvözölt, és tudatta velem hogy most jött ki a templomból.

Furcsa érzések és gondolatok jártak át, amikor az anarchista rocker kolléga arról értesít hogy templomban volt. Először rosszra gondoltam, mint pl  arra hogy megtért és valami taoista szekta tagja lett és éppen az alámerítkezési rituálén vett részt.
Nade hamar szétfoszlott a rejtély...dörmögve elmondta hogy nem jön velem művelődni a Backstagebe mert lagziba készül. Egy szó mint száz, Dark esküvőjébe készült, amit én már lejártnak véltem.

Jó volt. Régnemlátott barátokkal töltöttem egypár felejthetetlen órát.
El is felejtettem már milyen érzés verítékesre táncolni magad. Elfelejtettem mulatni. Elfelejtettem élni.

Köszönöm hogy része lehettem  eme eséménynek.
Zsombi, örök hálám, boldogságot és kivánol hosszú, boldog sikeres házasságot.
Ha nem hívsz meg a keresztelőbe, elé kerül a bicska  a csizmaszárból!

Nincsenek megjegyzések: