Oldalak

2009. szeptember 25., péntek

Másnap allways SUX avagy szeszes vizsga

Mi van akkor, ha az ember reggel felébred és nem emlékszik arra hogy mi is történt  az előző este 11 óra után? Hát semmi, max fáj a feje a sörrel oltott vörösbortól...
A terasz  képe még éles, egy fokhagymás sültcsirke ize is dereng még, következett egy klubb, valami borok....hangos zene, megkínzott dobhártya.
Valami motoroskocsma lehetett, először cipeltek engem is oda. A megmaradt pénzt összeszámolva nem is volt drága....egy 6 lejes sör Bukarest főterén olcsónak mondható.
Vizsga...párizsi bizottság. Fáj a fejem s még mindig forog a föld...és nem Newtoni értelemben.Hogy is mondják franciául a pénzügyi válságnak?
Valaki valakivel csókolózott az éjjel,talán mégsem én  voltam az illető. Vagy mégis?
Megkéne borotválkozni.
Vizsga sux.
Jöjjön már egyszer a hétvége.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lehet, hogy az elet elsodor majd, lehet hogy csak emlek lesz ezutan...de tudnod kell, hogy en itt leszek majd, hogy meglasd a multat es milyen voltal...

Névtelen írta...

Jó ha itt leszel, jó ha változol, jó ha követsz, jó hogy velem maradsz.
Az már nem lehetem aki voltam, és még nem vagyok az ami lenni fogok, viszont egy dolog Szentírás: Emlékeznem kell és emlékezni fogok mindenre.
Köszönöm hogy voltál.