Oldalak

2008. július 15., kedd

Úton hazafelé...


Hát, az Út szó, az itt egy enyhe túlzást jelent. Ehhez a konstrukcióhoz a következő hozzávalók kellenek:
-Egy ideges Kopaszodó Úr,
-egy jámbor Csipike,
-egy Tarom,
-egy Malév,
-és 80.000 Ft.
Ha ezek a kellékek helyes arányban összekeverednek, 55 perc alatt Bukiból Pestre érsz. A légörvényeket és a repülőn felszolgált kaját leszámítva (ami finom volt, de kevés!!!) Kellemes utazás volt.
Amikor még 6 órával a repülés előtt otthonról Bukiba indultam (este 11 kor) még nem tudtam azt hogy két órával a repülés előtt, hajnali 3 órakor még Ploiesten kereket fogok cserélni. Ez önmagában nem nagy élmény, viszont mivel ennél a kocsinál nem cseréltem soha kereket, az éjjeli, sötétben lezajló kerékcsere egy 90 perces vállalkozás volt. 2,5 tonnás kocsi, 30 kilós a kerék és 8 lyuk van rajta. Néha még egy is sok.
Természetesen a hotelbe sem tudtam bejelentkezni, mivel reggel 7 óra volt,és csak 2 óra után lehet arra a napra bejelentkezni. Irány az iroda, ahol örömömre egyenesen ügyfélhez kellett mennünk. A kedves ügyfél nagyon spórolós kedvében volt, mivel még kávéval sem kínált meg,.
Hogy ne aludjak el, próbáltam okosan hozzászólni a beszélgetéshez...Ez nem volt nehéz mivel egy változás kezelő folyamatot kellett optimizálni...
Este 6 óra van. Hotelszoba. Se internet, se hűtőszekrény, se csajok. Viszont 75 euróba kerül ez valakinek. És nem nekem..A kopaszodó Úr, akit mindenki becéz.
Mindenért ő fizet.

Nincsenek megjegyzések: